Söndag= blogg dag?!

Min tid försvinner eller så orkar jag bara inte sätta mig här och skriva. Men söndagar är en perfekt dag att blogg på känner jag, då man kan sammanfatta hela långa veckan. Ge veckans kalkon eller kanon:)

Den här veckan har gått på rätt så bra, förutom att jag känner att jag kan sova hur mkt som helst och ändå är jag inte pigg, jag skulle kunna sova en hel vecka i sträck och ändå inte vara utvilad. Vet inte om den förra kursen tog kål på mig, men det verkar som så. Vi har börjat en ny kurs nu, vetenskaplig teori och metod. Inte allt för rolig, allt känns lite luddigt och man vet inte riktigt vad det är man ska göra. Allt känns som en förbredelse på våran C-uppsats. Men ja det blir säkert bra. Ska ta och köra hårdkörning nu till veckan! så att allt är fixat tills man ska åka hem. Man vill ju kunna fira en härlig och skön jul utan att ha massa plugg!

Jag har också hunnit varit hos veterinären med Walter för allergiutredning. Det gick väl bra, eller det visade sig att han inte var allergisk iaf. så nu fortsätter utredningen om vad kan det vara!? haha House skulle vara bra att ha kanske?! Jag hoppas att dom kommer fram till något bra sen när dom fått svar på blodprovet! skulle vara skönt att ha klart innan man åker hem.  Så nu är han rakad på halva sidan och lite på benet, vilket gör honom ännu sötare hahah!

Snön bara fortsätter komma och lika så kylan, vilket är mysigt. Nu fattas det bara skotern! längtar hem, hoppas att snön fortsätter ligga kvar där hemma med så man kan ta sig en skoter tur när vi kommer hem. vore inte helt fel! Det är snön som gör det skulle jag vilja säga, snön som gör att man får julstämning! :) eller vad säger ni, vad är det som ger er den perfekta julstämningen?

Nu ska jag ta och ringa min mor för att snacka lite, hon har varit bortrest nu i en vecka ungefärt. så det ska bli roligt och höra hur hon har haft det.

Ha de så bra vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0