Tenta stress?

På fredag har jag tenta och det konstiga är att jag inte har tenta stress, det är väldigt konstigt för att vara jag! Det känns inte som att jag kan allt eller kan någonting för den delen så det är inte därför jag inte har stressen. Men jag kanske hinner få upp lite stress innan.. Lite stress kan ju vara bra också,  det gör ju att man får lite press och så! Nog för att jag verkligen vill klara den här tentan, det vill jag verkligen. Men men, vilket surr:)

Det är onsdag idag och jag och Bella har suttit hemma hos mig och pluggat lite granna, men blir väldigt lätt att man kommer av sig och pratar om något mer intressantare. Det händer inte så mycket mer här på Valla faktiskt, mesta dels plugg och snack:)

I natt så jobbar martin så jag sitter ensam nu och ska väl snart dra mig in i sängkammaren och läsa lite granna och hoppas att det blir fredag snart så man får göra den där sketna tentan. Helgen ska bli sååå skön, ska inte göra något har jag bestämt mig för. Bara slappa och kanske gå lite på stan eller åka iväg till skogs med Walter. Får se hur det blir!

Nu ska ja ta och lägga mig, en lite uppdatering blev det iaf:P

kram

Kommentarer
Postat av: bella

d e sjukt, ja e inte stressad inför den tentan imon asså! e d nå fel på mig lr?? för ja vill klara den men just nu känns d som att ja vet inte..



weard känns d iaf! Men vi ska försöka klara det!! SKa bara!!

2008-12-04 @ 10:49:22
URL: http://belladonnna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0