de börjar komma igång..

Nu börjar livet i min plugg värld ljusna en aning, jag kommer iaf framåt. Mitt häfte som jag bestämde och lovade mig själv skulle bli klar börjar faktiskt se ljuset nu, även jag börjar se det lysa lite långt bort i tunneln. Har skrivit om än massa infektioner, viurs och allt som hör till. visst det är inte det intressantaste jag någonsin har läst, men ju mer man kan desto roligare är det faktiskt. Men som sagt jag börjar se ljuset! I

dag var jag nere på ODA hela förmiddagen och satte massa nålar, väldigt roligt och narkossköterskerna va så otroligt snälla och hjälpsamma, gav mig massa självförtroende, så jag gick därifrån med ett leende på läpparna:) Sen när jag kom hem så har jag bara suttit framför datorn och nött så att jag ska kunna ta det lite lugnare ikväll och fortsätta sticka på mina bebis/dock strumpor. Får se om det blir Lydia som får dom i julklapp, om jag blir nöjd med dom då:) är rå roligt att sticka, va ett tag sen jag gjorde det. jag kommer så lätt av mig, men så fort jag börjar igen så kan jag inte sluta. hahah beroende av stickning?! hmm tråkigt liv det där lät!!

Måste ju även rapportera att vi inte vann något på bingolotto igår, precis som jag anade. Men roligt ändå att se på Lotta! Nu ska jag ringa min sjuka Mamma och höra hur det är med henne och sen ska jag köra sista rycket innan jag latar mig:)
 
ha det bra allt folk


En ny dag, nya möjligheter!!

Kommentarer
Postat av: Mia

Ja men det är väl en jättebra farsdags present det oxå :-) Men vad kul att dom berömmer dig så mycket :-) Ha en bra vecka. Kram.

2008-11-10 @ 18:14:18
URL: http://smultronkyzzar.blogg.se/
Postat av: bella

härlig intställning att höra klara.. saker kan få en på fall men man reser sig o d ser man för att du e stark o klarar det!! va avundsjuk ja e på dig som fick va på ODA!!!! ja vill också sticka massa..



vi får pratas mer här då vi kan matcha varandras tider!!! puss

2008-11-10 @ 23:13:46
URL: http://belladonnna.blogg.se/
Postat av: Mia

Hejsan. Jag köpte mina graninge kängor i bollnäs på BF. Kostade 1200 kr, jättesköna skor. Är allt bra med dig?

2008-11-12 @ 16:26:59
URL: http://smultronkyzzar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0