praktik

idag är det första dagen på min praktik, känns lite pirrigt som det alltid gör när man ska iväg på något nytt ställe. man funderar på om det är ett bra ställe? kommer jag få en bra handledare osv. Hoppas verkligen att de är ett bra ställe. spännande att se och roligt. tror den här praktiken kommer vara jätte rolig, hoppas på det iaf. I helgen hade vi middag här hemma med Bella och hennes Alex. jätte trevligt sällskap, hoppas att de blir fler gånger:)Vi åt kyckingpaj med en grönsallad och sen till efterrätt hade Bella fixat marängsvich (hur de nu stavas:P), mycket gott och lyckat. efter Maten spelade vi lite sällskapsspel och hade de allmänt trevligt.

Igår hade jag och Martin en lugn kväll, vi var ute och gick en prommenad med walter sen satt vi bara och prata, åt mat och kollade på film:) skönt, det är så en söndag ska se ut. lugn och skön. Nu sitter jag och pratar med Emelie på datorn, tänker på dej vännen! va väldigt länge sen vi prata på riktigt och inte över datorn eller sågs, så i jul får vi ses, om du kommer hem då! kramar

Kommentarer
Postat av: Jessi

kul med praktik :)

2008-11-03 @ 10:26:34
URL: http://jessi91.blogg.se/
Postat av: Pämelie

Jag tänker på dig med!:) Och saknar våra telefondagar. Kommer och hälsar på i Övik när jag kommer hem! Ska bli spännande, kanske kan ta och hälsa på victoria samtidigt. Två flugor i en smäll liksom:) puss

2008-11-03 @ 10:30:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0