redan söndag... och farsdag!

helgen går så fort, nu är det redan söndag och imorn väntar en ny lång arbetsdag. dagarna går verkligen super långsamt där på ortopeden, allt som görs, sägs eller tänks går väldigt sakta.

Helgen som är/varit har varit en lugn och skön helg trots att jag pluggat en del. I fredags hände inte så mycket utan vi åt räkor,musslor i en vitlöksgryta med ris och jordnötter, god mat. sen slappade vi bara framför tv och bara va, inte fel det heller:) sen på lördagen drog jag och Martin ner på stan en sväng för att kolla runt lite granna och letade någon julklapp, hitta några stycken. skönt skönt! sen for vi hem och lagade lite mat och spelade lite tv-spel. man kan verkligen bli inne i ett tv-spel, det trodde jag inte.

Sen idag är det farsdag, Grattis till Pappa! Ikväll ska jag och Martin spela bingolotto med Lotta Engberg:) hoppas att vi vinner något iaf, en bil vore ju inte illa:) Men har vi våran vanliga tur så vinner vi nog inte alls. Men kan ju vara underhållande ändå.

Har pratat med min käre vän Bella idag, var länge sen vi sågs nu. så det var alldeles roligt att prata idag, mkt som händer nu när man är på praktik.

nu ska jag fixa fram lite te och smörgåsar till bingolotto:)

Ha de bra gott folk!

Kommentarer
Postat av: bella

ja d va ypperligt;) ja vill också spela bingolotto men kul o sitta själv liksom haha!



ne nu vill ja hem till klara o spela tv-spel..

´jo o vi lära ju prata mer om praktiken!



Hah vet du ja glömde säga: d va en tjej som ringde om statistik frågor.. ja älskar ju få hem sånna papper.. hon ställde direkt via tele.. sen då hon va klar.. ja bah: men har du fler frågor? HOn ba ja om bllaa bla o sen sjukvård.. jag: Jaaa sjukvård.. den tar vi också..



sedan tacka hon för att ja hade gjort hennes dah!!=) så trevligt så hahah

2008-11-09 @ 20:14:39
URL: http://belladonnna.blogg.se/
Postat av: emma

Nu får vi hålla tummarna att du vinna storkovan ikväll då :) hehe! hade väl inte suttit helg fel att bli miljönär, helgen har gått sjukt bra, har haft saker att göra nästan hela tiden:) eller bara massa blod typ :)

kram!

2008-11-09 @ 20:27:46
URL: http://emmaspets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0