slut på helgen..

Nu har man jobbat helg, inte fullt så roligt. Jag som bara hade velat slappa och ta det lugnt och skönt, det är de man ska göra på helgerna. Men den här helgen blev det att vara på sin praktik. Känns som att jag vet att jag ALDRIG ska jobba där. Men inte så långt kvar nu, skönt är väl det.

Idag när jag kom hem så pratade jag en långstund med Bella, känns verkligen konstigt att inte bara kunna gå ut och gå och snacka face to face, saknar det jätte mkt nu. Alltid varit så skönt och bara kunnat träffas och ta en promenad. Men snart kommer du tillbaka till snöglada övik:) Sen lagade jag lite mat och åt middag med Martin. han har det skönt nu och får vara ledig i två veckor, skulle göra mkt för att byta plats nu känner jag. Men men snart jul! hahah Sen fick vi ett jätte tråkigt besked om att en vän fått cancer, känns otroligt jobbigt. varför ska vissa människor drabbas av denna hemska sjukdom. Jag hatar verkligen den diagnosen, usch!!!! Sänder mina tankar till familj och alla anhöriga!

Ja här har det kommit ett lass med snö, är så trevligt. Blir så mycket ljusare och trevligare då. Så hoppas att det håller i sig så att man iaf har snö på första advent, det skulle ju inte skada.

Kom ihåg: man kan bara man vill och det går bara man hoppas tillräckligt mycket!



Kommentarer
Postat av: bella

Ja saknar dig så d gör ont i bröstet...



snart ses vi.. vi måste ta o ses till helgen! vi pratas mer under veckan!



"si libet licet"- vill man så får man..

2008-11-16 @ 21:56:51
URL: http://belladonnna.blogg.se/
Postat av: anna

Tja, jag svarar här på ditt inlägg. Jo jag säljer dom där julkulorna för innerum. Man kan väl ha dom vart man vill, i granen eller hänga dom i fönstret. Dom är riktigt fina =) Dom är lite större, och så är dom gjord i tyg med broderier. Kostar 189.- för tre st.

Allt väl med dig oxå? Kram

2008-11-17 @ 09:53:56
URL: http://stalberganna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0