Torsdag

Idag är det torsdag och helgen är inte långt borta nu, så skönt. Har varit på min praktikplats och jobbat varje dag den här veckan. tycker faktiskt att den verkar vara otroligt seg och att det inte händer så mycket som jag hade önskat att det hände. Men personalen verkar vara väldigt goa och super snälla. så det är jag verkligen tacksam över:) Funderar nu på om jag ska jobba någon dag över jul då jag är hem. Trots att jag sa förra året att jag inte skulle göra det. hmm.. svårt, nu har det ju gått ett år snart tills jag gjorde det sist och har glömt bort lite hur och varför jag bestämde att jag inte skulle jobba nå.. Jo jag vet varför, för att när man väl kommer hem så vill man passa på och träffa allesammans inte åka iväg och jobba. så jag kanske ska hålla mej till att inte jobba något under julhelgen utan vara hemma med mina nära och kära. det är ju inte alls för ofta man ses ändå och jul är ju bara en gång om året. har börjat med julmusiken nu, redan!! jag vet, jag är tidig. Men vadå hur kan man inte börja få julkänsla när man går in i affärer som har hela affären pyntad och snö som ligger ute?! Då börjar man längta till maten, alla ljus, sällskapen, granlukten och ja allt de där som hör till. hahah nu börjar jag nästan känna den där lukten:P förstår ni va gott med en julskinke smörgås med senap på:) mmmmm gött gött!! nä nu blev jag verkligen hungrig, sitter här och nästan dreglar:) haha så bäst att jag pallrar mig iväg till köket! kramar

Kommentarer
Postat av: bella

2008-11-06 @ 19:36:17
URL: http://belladonnna.blogg.se/
Postat av: bella

JA saknar diggggggggggggg!!! min handledare e sådääär!! i hörs PUss PUsss

2008-11-06 @ 19:36:54
URL: http://belladonnna.blogg.se/
Postat av: bella

JA saknar diggggggggggggg!!! min handledare e sådääär!! i hörs PUss PUsss

2008-11-06 @ 19:37:42
URL: http://belladonnna.blogg.se/
Postat av: Mia

Kikar in och önskar en trevlig lördag!

2008-11-08 @ 10:55:50
URL: http://smultronkyzzar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0