Hoppas att det lönar sig..

Vart jag än går, sitter eller springer, vare sig jag är på toan eller sitter och tittar på tv så tänker jag på alla dessa sjukdomar. Hela mitt liv kretsar kring, cancer, njursjukdomar, gynsjukdomar och buksjukdomar. väldigt trevligt. Jag och Belli har bokat grupprummet hela veckan för att tok nöta till fredagen för att det verkligen ska gå vägen. Hoppas verkligen att vi ska lyckas annars känns det som att man har suttit och nött helt i onödan(ja vet att man inte har gjort det men det KÄNNS som så)Hoppas att det lönar sig med allt slit man har lagt ner på denna sketna tenta!

Ska bli så roligt att åka hem till lilla ovanåker nu i helgen, träffa alla människor som det var evigheter sedan man träffade. även om det bara blir en kort sväng och att man förmodligen bara kommer hinna se dom i typ 2 sekunder så har jag iaf sett dom mer än vad jag får se dom här uppe i örnsköldsvik:)
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0