kaffe, underbara kaffe

sitter och njuter av en kopp kaffe, en kärleksmums (som min underbara man har gjort, så duktig)och en bra låt. måste njuta innan man ska ta tag i plugget som väntar. Låten som klingar i mina öron är "i guds händer" av sonja aldén, väldigt bra och härlig låt. Hon har en väldigt bra röst tycker jag även om jag vet att många inte instämmer på det. men jag anser att den är härlig och skön, så de så:)

På söndag kommer martins små systrar hit till oss och kommer bo här ett tag med dom har höstlov. ska bli trevligt och roligt, alltid roligt med besök. ska försöka hitta på något roligt att göra då. men först ska vi till Ume i helgen och hälsa på våra vackra vänner, Annelie och Josef och lille Lemmy. ska blir riktigt skoj, va så länge sen vi träffades riktig. allt har ju gått på med världens turbo fart. måste ju hinna ses någon gång innan jul, och det här lär väl bli enda gången vi hinner ses. så vi får passa på och njuta riktigt mycket nu i helgen:) Tänk att tiden går så fort, det står inte på förrän det är snö ute och vi inte ser en skymt utav gräset. Men jag längtar faktiskt till den dagen kommer, älskar snön. det är så mysigt med snö, ljus, skoter, jul och allt som hör vintern till. nä eftersom jag nyss sksrivit om att tiden bara springer iväg kanske ja ska ta och göra lite nytta innan tiden sprungit ikapp mej!

Något att tänka på:

"Neka inte den behövande din hjälp, när det står i din makt att ge den. säg inte till din nästa: kom tillbaka senare imorgon skall jag ge dig, fastän du kunde hjälpa genast. tänk inte ut något ont mot din nästa, när han tror sig bo tryggt i din närhet. gräla inte med någon utan orsak, då han inte har gjort dig något ont"  ordspråksboken 3:27-30

Kommentarer
Postat av: bella

jättebra skrivet här. MEN JAG kräver en UPPDATERING!!!!!!!! (U"=U/R%Y(R, mm just d passa dig;) heheeh lycka till idag sugar pie

2008-10-28 @ 13:02:05
URL: http://belladonnna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0