seg dag

den här dagen har varit väldigt seg och irriterande. När jag vaknade så kände jag att jag redan då var irriterad, inte bra. speciellt inte när man ska gå och plugga på en sketen tråkig uppgift. aj aj aja. som tur var gick det ganska snabbt och jag och Bella kunde gå iväg på kvinnans bästa affär, claes ohlsson:) heheh hittade en plast låda som jag kan ha i bilden till walters alla hundsaker. så slipper dom ligga överallt i bilen. men den lär väl bli full ganska fort. Sen gick vi hem till henne och pratade över en kopp oboý och macka! härligt. alltid lika intressant och roligt att prata med dej! sen kom Jessica och deltog i vårt snack, roligt och intressant att höra hur en socionom tänker;P haha

Nu sitter jag här och har försökt ringa min vän Annelie men hon svarar inte!!! vi ska nämligen åka bort även den här helgen, hör och häppna. varje helg händer det något, men också väldigt roliga saker. vi ska träna lite hund, prata och mysa. alltid lika roligt att åka och hälsa på dem! Annelie, svara!! :)


Kommentarer
Postat av: bella

äntligen uppdatering! Ja veet alltid lika trevligt o intressant., alltid nya ämnen.. speciellt d me pinsamma saker som kan hända i obekväma situationer o hur man då valt att lösa det!!! haha.. man borde ha en hel sån kväll! finns d inger sånt spel typ???



Puss o åter puss

2008-10-21 @ 19:10:49
URL: http://belladonnna.blogg.se/
Postat av: bella

ja vi måste ha en spelkväll..synd att du åker till ume..annars hade ja o syrran kommit o spelat d dära spelet ni har hemma!



2008-10-21 @ 22:46:04
URL: http://belladonnna.blogg.se/
Postat av: Mia

Svar: tack så mycket för svaret om åksjuka :-) Ska till byn idag, får springa in på apoteket då och höra vad som är bäst :-) Hur är allt med dig då? Kram.

2008-10-22 @ 11:20:52
URL: http://smultronkyzzar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0