tenta skräck..

nu är det mindre än en vecka till tentan ska skrivas, och alltid är det lika hemskt. Den här känns så oändligt stor och hemsk, usch. vill verkligen klara den här. jag undrar om jag någonsin kommer att komma över det här  med tentaskräck, känns som att det inte spelar någonroll hur många tentor jag skrivit så kommer ja ändå tycka att det är otroligt jobbigt att sitta där och vänta på tentan och kanske ännu mer att vänta på resultatet! 
 
Min helg har ju inte bara bestått av plugg utan jag och martin for ner på stan i lördags och handlade lite bröllopspresenter till Johan och Sofia och kostym åt Martin. Den va grymt snygg, längtar tills man får se den på honom på riktigt! ska bli jätte trevligt och roligt att åka hem nu till bröllopet och till vänner och familj hemma. saknar dom även om dagarna här uppe också är väldigt roliga och innehållsrika. så det ska bli roligt att komma hem och träffa alla en sväng. På lördagen var det ju även kanelbullensdag och min kärebrors födelsedag:) så när vi kom hem från stan så körde jag igång med bullbaket, mysigt! det är så roligt att baka och de luktar så gott men framför allt smakar det väldigt bra!:)



Idag söndag har jag varit ut i regnet med Walter och jag lyckades även halka omkull i detta vackra väder;) Sen åkte Martin och köpte två t-shirtar och en tröja, jätte snygg! När martin åkte hem från stan tog han med sig Bella så att vi kunde sitta och plugga lite sjukdomar och gå igenom våran redovisning som vi ska ha imorn, om livmodercancer. Känns inte alls som att man har tid med det där egentligen men som vanligt så ska det väl inte vara så lätt att plugga, känns det som:(  Sen for hon hem och jag och martin åt flygande Jakob, så himla gott! En av mina favorit rätter, och nu sitter jag här och bloggar och ska snart se ensam mamma söker, roligt.  Just ja, en rolig som som hände i lördags var att jag hämtade mina nya glasögon:) roligt, så nu ska jag bli jätte duktig och använda dom ofta eller oftare:P hehe (kommer en bild lite senare, datorn verkar vara lite krånglig)
Nu ska ja gå till min käre man!

Ha en trevlig söndagkväll!

Kramar och Blessed

Kommentarer
Postat av: Greta

men guud vilken vackert kort, härliga bullar!! ser ut som mormors bullar. något bra recept?!

2008-10-07 @ 12:15:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0