tentan är gjord...

ja jag önskar att jag kunde skriva att de kändes bra, men de gjorde det verkligen inte. jag hade pluggat som en häst och ändå så kändes det som att ja fattade noll, hoppas Gud är med mig och hjälper till så att ja åtminstonde klarar mig! puhh...

nu är det helg och det bär av hemåt , ska väcka martin som jobbat natt  för att börja packa och sen fara hem till familj, vänner och bröllop!! ska bli roligt och träffa alla. känns som att ja e tom just nu, alla mina tankar har gått till tentan. Ne nu väcker ja mannen min så vi kan åka till Byn;)

Ha bra nu öviks folk och hoppas att ni får en trevlig helg med pillan och gänget, sjung lite åt mej med! sköt om er och skjut inte ihjäl er, vore ju lite tråkigt (observera LITE) ahaha äh ha de bra nu

puss o kram 

Något att tänka på:  Kärlek handlar om att ständigt förlåta - och bli förlåten.  
 
                                   Den som gräver en grop åt andra, faller själv däri.

Kommentarer
Postat av: bella

jag önskar att ja kunde va lika säker som ja va me mikrobiologin men dok inte!



Det kommer att va en tom helg och önskar att du va här o kunde sjunga med till pillan! Ja ska ha d trevligt och du med som får träffa nära och kära..



Sedan börjar en ny vecka o Klare får vara moster på riktigt=)!



kärlek är som att kasta sitt hjärta till någon och sedan tillhör det inte en själv längre



Ser framemot bröllopskort på bloggen sen!=))



HA d underbart.. Puss o kram

2008-10-10 @ 12:38:10
URL: http://belladonnna.blogg.se/
Postat av: Mia

Du ska se att tentan gick jättebra :-) Åh vad kul med en helg på hemma plan. Bröllop, roligt. Får man fråga vem det är? Trevlig helg. Kram.

2008-10-10 @ 20:49:34
URL: http://smultronkyzzar.blogg.se/
Postat av: Mia

Tack :-) Ja Freja är mitt lilla charmtroll :-) Ska ta en långpromenad nu. Nja tror inte att jag vet men det är, kanske att man känner igen honom om man ser han. Hoppas ni får det roligt på bröllopet och en trevlig helg på hemma plan. Kram.

2008-10-11 @ 10:23:02
URL: http://smultronkyzzar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0