6 Januari

Det började igår kväll, kände mig febrig och inte alls sådär 100 som man borde känna sig nu efter en veckas vila, mycket mat och gott sällskap. Så jag tog Ipren och gick och lade mig. När jag vaknade och skulle upp och plugga så kände jag att det inte hade gått över. Så jag skickade ett sms till Bella, så vi bestämde att vi skulle ses lite senare och göra färdigt vår uppgift.
Efter jag hade sovt en svänga till, ätit och duschat var jag redo och göra klart "skiten". Så Martin var snäll och skjutsade ner mig och vi gjorde klart det där på typ 20 min. Hade man vetat att de vi hade kvar var 20 minuter så hade vi kunnat göra klart det igår. Men men, ibland är det svårt att vet i förväg hur lång tid allt ska ta. Men kändes lite drygt att behöva gå hem igen efter en sådan liten snabbis. Men väl hemma så spelade jag och Martin lite spel en stund innan vi började laga mat. Det blev kycklingsallad, faktiskt väldigt gott nu såhär efter all julmat.

Efter maten blev det lite tv-tittande och så självklart var vi tvungen att sjunga lite, mitt nya spel, lips:) alltid roligt att sjunga även om rösten inte alltid vill det hjärnan vill:) Sen tog vi en kvällspromenad, men nu började bli lite kallare igen. Det som var så skönt tidigare idag. Nu vill jag ha vår:) hahaha vill och vill:)

Nu ska jag ägna min fortsatta kväll åt lite mer tv:)


Kommentarer
Postat av: bella

gud vilken härlig kväll d lät som.. ja de hade vart skönt o ha gjort klart saken igår... visste vi att det endast va 20 min så...



men men sånt händer ibland,,



ser framemot o komma sjunga=)

2009-01-06 @ 22:28:05
URL: http://belladonnna.blogg.se/
Postat av: Emma

det var min morbror...

körde ned i en isvak med pistmaskinen..

det blir så olyckligt när dom plötsligt rycks från en.

2009-01-07 @ 01:20:50
URL: http://emma881224.blogg.se/
Postat av: Mia

Nä men fy, beklagar! Usch vad hemskt. Var in på operation 16 dec, allt gick bra men på juldagen på morgonen fick jag åka ambulans in till akuten, felet hade kommit tillbaks. Äter nu medecinen seloken och så ska jag träffa min hjärtläkare den 17 jan, få se vad han säger. Hoppas att allt är bra me dig trots allt som hänt. Hur går de i skolan? Kram.

2009-01-07 @ 13:03:39
URL: http://smultronkyzzar.blogg.se/
Postat av: Mia

Ja de är tråkigt när felet bara kommer tillbaks, jag vill slippa detta nu och bli frisk. Mår bra nu då jag äter medecinen, men man vill ju inte äta medecin resten av sitt liv. Ja vi få se vad läkaren min säger nästa helg. Okej, vad skönt att det går bra i skolan. Vad läser ni om nu då? Jag ska faktiskt söka till undersköterske utbildningen i Bollnäs, så jag börjar augusti 09. Har funderat mycket på de där och pratat med en vän som gått den utb och sa att den var kanonbra, att man får lära sig så otroligt mycket. Utb är 1 ½ år. Sen tänkte jag jobba som uska ett tag och känner man att man vill söka vidare till ssk då ska jag göra de. Tror du att jag gör ett dåligt val om jag läser till usk istl för ssk på engång? Kram.

2009-01-08 @ 08:59:14
URL: http://smultronkyzzar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0