8 Januari

Idag är det torsdag och min dag har bestått av plugg i bibblan med Bella. Vi försöker kämpa med vår hemtenta i statistik. Ja statistik, man börjar ju undra vad det är förslags utbildning jag går, ska jag bli sjuksköterska eller?! Så vi har suttit och kämpat med dessa eländiga frågor. Men man ska väl vara lite postitiv, vi har ju kommit en bit på vägen iaf. Hoppas nu att vi kan göra klart allt imorn. Skulle sitta riktigt fint faktiskt.

När jag kom hem från pluggandet så snabbade jag mig att fixa mat, det blev lax i sås och pasta. För att senare skynda mig ner på Energihuset och träna. Usch, det var ett tag sen nu, så det var väl dags att ta tummen ur.. och få det gjort. Men nu såhär efteråt är det så otroligt skönt. Alltid lika skönt att träna, så varför har jag egentligen skjutit upp det? Men det blir så lätt att man inte kommer igång efter att man har haft uppehåll. Men nu så!

Nu sitter jag här, trött, mätt och belåten. Mår så himla bra. Skulle vilja ha lite tips på någon god maträtt som inte är alls för onyttig, har ni någon på lager som ni vill dela med er:) Berätta gärna för mej:)

ha de bra kramar

Kommentarer
Postat av: Mia

Tack för rådet, nått att tänka på =) Receptet på brödet kommer jag ej ihåg vart jag hittade =) Ha en bra helg. Kram.

2009-01-09 @ 09:51:13
URL: http://smultronkyzzar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0