Söndag

Idag har jag hunnit med ganska mycket. Jag har städat och tvättat plus att jag renskrev det allra sista på min hemtenta. så nu är det klart, äntligen. Så har jag även hunnit med en promenad, väldigt skönt för det var inte så kallt.

Sen kollade jag och Martin på ett program på 5:an, där de visade trollkarls trick, roligt fast nu är det ju inte lika kul och se på trolleri faktiskt. Det var så simpelt alla trick, att man inte har fattat det tidigare. Mycket enklare än vad man trodde att det skulle vara. Så man kanske skulle ha satsat på att bli trollkarl istället:) synd att alla trick är avslöjade nu bara:) hahah

Imorn blir det packning, för på tisdag bär det av hemåt igen. Den här resan hade jag dock inte räknat med, men ibland kan man tyvärr inte planera allt.

Hoppas att eran söndag har varit bra!

kramar



En söt bild på en söt hund får avsluta detta inlägg:)



Kommentarer
Postat av: Malin

Åh det programmet missade jag, hade varit intressant.

Väldigt söt bild :)

2009-01-13 @ 10:28:31
URL: http://blundat.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0