I´m back!

ja nu har jag legat på is länge nog:) Men nu är jag tillbaka. Passar på att meddela att jag tagit mitt första dopp, väldigt kallt men absolut värt det:) Nu sitter vi här efter en heldag på stranden trötta och sandiga och väntar på att ta en dusch. Vad vi väntar på är nog bättre tider. Man blir så otroligt seg efter en heldag ute. Det märker man också på Mr Walter, han är helt utslagen, han ligger ute på balkongen och glor på allt och alla och bara njuter tror jag.

Nu har jag snart min tenta, sen är det dags för lite sommarlov. Väldigt välkommet kan jag lova. Det här året har varit väldigt tufft. Ska bli väldigt skönt att få komma hem och umgås med min kära mor/far syskon och ja alla nära och kära. Saknar dom otroligt mkt när man bor här uppe. Även om det här är en toppen stad, för det är det. Trivs otroligt bra här, men alla som jag älskar bor där hemma.

Jag borde plugga till min tenta men har ingen motivation för det utan det känns så mkt skönare och trevligare att sitta ute på balkongen och umgås med min kära man i det vackra vädret! Men jag vet ju att jag borde ta tag i det och läsa på alla sjukdomar och de som vi ska ha. Det är faktiskt väldigt intressant men ja.. som sagt ingen bra motivation...

nu ska jag duscha av mig allt sand och sedan ska jag försöka läsa lite granna!

Ha det bra gott folk! Massa kramar

Kommentarer
Postat av: Mia

Härligt med årets första dopp, själv har man bara badat fötterna än :) Freja har däremot badad som bara den!



Lycka till på tentan! Ses på jobbet snart.

Kram Mia.

2009-06-01 @ 11:20:53
URL: http://smultronkyzzar.blogg.se/
Postat av: Bella

Äntligen! vad jag har längtat., du har bloggat! kan du försöka lova mig att blogga i sommar så ja får reda på va du har för dig;)



Ja du ja lär väl bada först i juli* hah!

2009-06-03 @ 08:32:53
Postat av: Anonym

bella!! Roligt att du såg att jag upptaderat:) ska försöka vara duktig nu i sommar.. hoppas att du tänker det också!!

2009-06-04 @ 18:17:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0