sjukstuga

Har haft ont i huvudet hela helgen och veckan. Nu är jag hemma med ont i halsen, öron, hosta och hela kroppen. Sååå tråkigt med förkylning. Jag som varit kaxig och sagt att jag aldrig blir sjuk, de får jag snällt äta upp nu!
Igår kände jag mig lite piggare och tänkte att " de va nog bara lite extra sömn som behövdes" så jag tog cykeln med Maria och åt lunch på kyrkan, sri lanka mat och sen drog vi till erikshjälpen. Jag fyndade en saftsilshållare, vet inte vad de kallas men en sån köpte jag iaf för 10 kr. Senare på kvällen blev vi bjuden på mat i homna av Jenny och Joel, de va mkt gott och trevligt och man rullade hem:) Men som sagt nu sitter jag här och tycker synd om mig själv och tänker att jag kanske skulle ha vilat igår också!!!

I allafall så lever mitt lilla bus. De rör sig och sparkas för fullt där inne. Nu börjar jag verkligen undra va de är som finns där inne. Vad tror ni? Flicka eller pojke? Jag tror faktiskt på en flicka. Fast jag hinner väl ändra mig kanske:)

Nu ska jag lägga mig i sängen igen och kanske slå på en film eller så.

kram

Kommentarer
Postat av: bella

vet du ja har fått den känslan ja med,en flicka tror ja! vet du ja drömde att du och martin kom på besök som en övveraskning fast då bodde vi på en vindsvåning å så gick ni uppför stegen till vårt fönster o du va höggravid!ändå skulle du gå upp där,envis i drömmen och i verkligheten;) ja vill träffa dig nuuuuuuuuuu!ja vill se din söta mage och prata me de lilla livet.kanske en liten klara eller martin vem vet ;)KOM SNART! PUSS O KRAM

2011-08-18 @ 20:00:52
Postat av: Maria

Stackare! Krya på dig. Jag tror på en pojke :-)



Trevlig helg vännen. Puss och kram.

2011-08-19 @ 19:27:55
URL: http://smultronkyzzar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0