22 december

Gumman är nu 3 veckor. Nästan precis på klockslaget. Tänk att vi har fått ha henne här nu i 3 veckor. Tiden går fort. Det är helt galet. De mest magiska och underbara känslan när man jag fick upp henne på bröstet. En helt perfekt tjej och hon är vår.

Idag tog vi en promenad till martins jobb och visade upp gumsan. Nu ligger vi nerbäddade i sängen. Borde sova någon minut om jag ska orka med kvällen. Ska träffa Annelie och victoria. Men känns som Wilma kommer vakna vilket minut som helst så jag kan inte riktigt slappna av och somna. Hoppas på att hon somnar om efter hon fått mat så jag kan få sova en snabbis. Vore faktiskt skönt!! Martin ska kanske sluta efter lunch imorgon. Vilket vore kanon bra för mig. Har lite saker jag borde uträtta imorgon och det går lite smidigare om jag är ensam och gör det.

Snart är det jul och de är nog första julen som jag känner att jag har nollkoll och har säkert missat att köpa nå till någon. Men just nu bryr jag mig inte. Är för trött för att orka bry mig tror jag.

Puss


Kommentarer
Postat av: Annelie

Nu behövs en uppdatering så att jag vet hur ni har det! Kramar

2012-01-07 @ 15:20:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0