Lucia

Idag fyller Arne 80 år. Vi håller på fixar för en överraskningsfest till honom. Wilma vill inte sammarbeta idag riktigt hon vill nog helst av allt ha en mysdag och inte alls ligga själv. Wilma växer och växer och bara på den här korta tiden så har hon blivit mycket starkare. Hon tränar på som bara den.

Jag försöker tänka ut lite julklappar till gobiten. Ska åka en tur till Bollnäs i helgen tror jag för att kolla på julkläder och lite julklappar! Tror jag har kommit på vad jag ska köpa till Martin iaf:)

Här kommer ytterligare några vackra bilder. Tjatig? Jag vet, men jag har ju fått världens finaste o man vill ju inte vara allt för snål, jag delar med mig lite!:)


Kommentarer
Postat av: Lisa

Hon är underbar!

2011-12-13 @ 15:48:34
Postat av: Bella

Underbara gobulle:) vilka fantastiskt vackra

Bilder! Hon är så lik dig och vilken kalufs:)

Skönt att det börjat komma igång hemma. Ja städa hinner

Man någon gång:) hur e Walter ? Nyfiken? Puss

2011-12-13 @ 17:06:00
Postat av: Victoria

Jag är kär!! Vill träffa er snart. Tiden går så snabbt. Jag hinner inte med.

2011-12-13 @ 19:00:01
URL: http://vickytorias.blogg.se/
Postat av: Annelie

åh! <3

2011-12-14 @ 20:46:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0