Lyckligast i världen

De är jag det. Har nog aldrig varit så lycklig och kan inte förstå hur mycket man kan älska en person. Finns inget som kan mäta sig med den kärleken som jag har till min lilla flicka. Hon är den vackraste lilla varelse jag sett. Hon är absolut värt allt. Känner att jag lätt skulle göra om det tusen gånger. Å jag kommer göra om det. Hon är värt allt!

Som Martin sa " de här skulle man gjort tidigare". Man vet inte vad man gått miste om när man väljer att inte skaffa barn. Det är verkligen det bästa som har hänt oss och jag är som sagt nog den lyckligaste i världen för jag har fått världens finaste dotter !


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det ska du vara!! Jag är så lycklig för er skull och min med... Hihi! Imorgon kommer tant vicky!! Då vill jag låna lillfia en stund;) längtar efter dig också klara. Du har gjort en bra jobb! O martin också :)

2011-12-04 @ 17:06:35
Postat av: Annelie

Aww :D Jag vill också träffa!! Både bebis, Klara och Vicky!! Saknar! Puss och kram

2011-12-04 @ 17:36:05
Postat av: Bella

Va avundsjuk ja blir på folk som får hälsa på.

Snart vill vi komma. Ni har världens bästa framtid att

Se framemot, åh vad ja önskar er allt gott! Puss puss

2011-12-04 @ 17:51:52
Postat av: Lisa Emman

Klara, jag har hittat till din blogg! Fint skrivit av dig tycker jag. Hoppas att alla tre mår bra och att ni är rädda om varandra. Jag längtar efter er :) KRAMAR LISA

2011-12-05 @ 11:55:13
Postat av: ina

Grattis Klara !!

Jag fick precis din bloggadress, och känner att jag har minsann missat en del !! Vilken vacker varelse. Och hon har samma födelsedag som jag! :) ta hand om er! Kramar från London

2011-12-05 @ 12:53:17
URL: http://ina-nothercountry.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0