Sjukstuga

Ja vi ligger däckade, jag och Wilma. Martin tar hand om oss. Var till BVC idag för att väga och mäta Wilma. Hon har inte gått upp något så nu ska jag mata henne varannan timme. Jag håller även på att få mjölkstockning så därför måste jag även därför mata. Har fått lite krämer att smörja. Jag vill verkligen bli frisk och att Wilma ska bli frisk. Hon är super täppt och kan knappt andas. Så synd om henne. Hon är slö och jag får kämpa för att väcka henne då hon ska äta. Usch!! Nu vill jag att detta ska vara över. Känns inte alls roligt och det gör så ont i mamma hjärtat när man ser att hon inte mår bra och att jag inte kan göra något. Så därför kära vänner är jag seg med att svara och så, jag orkar helt enkelt inte. Försöker sova mellan varven och äta. Jag trodde väl aldrig att jag skulle sakna matlusten. Och skulle det hända så skulle man bli glad. Men nä jag måste äta för att ha mjölk och orka amma. Jag får kämpa i mig maten. Nä nu måste jag bli frisk. Och håll alla tummar på att hon gått upp lite till imorgon. Och att hon blir bättre nu!!!


Kommentarer
Postat av: bella!

Det ordnar sig vännen min! förstår att du känner som du gör, när man är hjälplös.

Ni klarar detta tillsammans!

Skickar många krafter. PUSS

2011-12-16 @ 09:27:07
Postat av: Emma Ahl

Krya på er! Lugn bara, ni hinner träffa alla som vill se Wilma. Hon kommer ju finnas med oss jämt så vi hinner! Kram

2011-12-16 @ 15:52:13
URL: http://perssonemma.blogspot.com
Postat av: Annelie

ÅÅh, Krya på er!! <3

2011-12-16 @ 18:23:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0