andra försöket

Nu försöker jag en gång till att blogga. Efter jag skrivit en låångt inlägg eller ja långt och långt.. men tillräckligt för att bli irriterad på att allt försvann!!

Anadas och räkna till 3 1....2....3..

så, idag har jag först tagit en promenad med Maria och hennes Freja. Är skönt att ta en förmiddagspromenad sådär. Efter promenaden så hade jag en telefondate med Bella och en stor kopp kaffe. Vi snackade tills jag skulle iväg och jobba. Ja idag jobbade jag efter en veckas sjukdom. Kändes väldigt skönt att komma tillbaka. Jag har världens bästa arbetskamrater. Kommer kännas jättetråkigt att inte jobba med dem längre. Jag har helt enkelt de bästa arbetskamraterna;)

Hann precis sluta på jobbet då underbara victoria ringde, blev såå glad. Saknar denna donna så mycket. Kändes så kul att få prata lite.  Efter det tog jag och martin en liten kisspromenad med walter.

Nu ligger ja här mätt och belåten efter martins middag eller ja belåten.. nog är jag lite sugen på nå gott alltid. Så de är som de ska och de blir som det blir.. bulle och en kopp kaffe:)
Snart börjar halv 8 hos mig och sen annorlunda familj, så nu ska ja fixa lite mys, tända lite ljus så man kan få varva ner.. ja jag kanske ska leta fram en ny bok nu också eftersom att jag läst färdigt min.

Hoppas ni får en trevlig måndag kväll! puss

Lite bilder från i höstas då Bella o Alex var här:)





Bella försvann när hon letade och letade... men vad letade hon??



Jo kantareller och de hittade hon:)

Kommentarer
Postat av: bella

HAHAHAH! va gör ja mellan mosskuddarna. ser ju typ förståndshandikappad ut hahahaha! OMG!



De där va en riktigt härlig söndag de där=)

2011-02-21 @ 22:09:11
Postat av: bella

nu fick ja utbrott o vråla amen bööög, min kommentar försvann 1...2....3.... HAHA! OMG vi har problem!



tänkte iaf skriva att ja ser förståndshandikappad ut.. mellan mosskuddarna.. titta va gör BElla```??



Hon letar kantareller och hitta dem. Minns du när vi rensa och tjöt i köket när de kom fram spindlar hhaha Oh dear!

2011-02-21 @ 22:13:18
Postat av: Maria

Ja visst är det härligt att ta promenader tillsammans med våra hundar :) Så roligt att ni bor i byn, så vi kan umgås!



Ha en bra dag! Kram.

2011-02-22 @ 07:40:47
URL: http://smultronkyzzar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0