iphone träsket

Igår införskaffade jag ett matbord, ett runt. Äntligen. Ett svartmålat runtbord. Ja tänkte att jag skulle måla om det vitt. Men nu känner jag att jag kanske inte ska det. De är faktiskt ganska snyggt med den svart färgen. Den får vara kvar ett tag till så jag får fundera ett tag till. Ska försöka knäppa en bild och lägga ut så får ni säga vad ni tycker. En sak är iaf säker, de är otroligt mysigt att sitta vid ett runt bord. Känns som att man kommer närmare varandra och man ser alla. Så jag är jättenöjd iaf. Nu måste jag bara hitta någon snygg matta till det. De är bara fortsätta söka. Man kommer väl aldrig bli färdig med något inser jag. När man väl blir färdig på ett ställe har man tröttnat på något annat och vill göra om det. Men de är ju roligt att få göra om också.

Ja och nu till rubriken. Jag har fått en iphone4. Så nu försöker jag lära mig den. Riktigt roligt. Jag har dock inte lyckas blogga ifrån den. Vet inte riktigt hur de fungerar. Jag kan komma in och så och börja skriva på rubriken men inte i det här fältet.. Får väl testa fler gånger:)

Nu vill jag ha sol, få bort snön ifrån marken så att man kan ta fram cykeln och ta en cykeltur. Eller bara kunna ta fram sina tygskor och kortbyxor. Ja längtar till våren om ni inte fattat det. Ge mig sol!!!!

Kommentarer
Postat av: Maria

Men vad kul att du äntligen hittat ett runt matbord :) Var hittade du det? Måste komma på en fika snart, så man får se det, hihi.



Stackare som fortfarande är sjuk, hoppas att du piggnar på till helgen då ni ska åka bort. Å förresten, det var jättekul på ambulansen idag, det verkar vara en toppenbra grupp. Anna Hedström från Alfta var där idag, hon var en utav dom som visade oss runt. Så där tror jag att du kommer trivas kanonbra :) Måste helt enkelt ta en fika nåndag så ska jag berätta mer, så tråkigt att berätta över telefon.



Ha en bra kväll och helg. Kram.

2011-02-17 @ 18:12:34
URL: http://smultronkyzzar.blogg.se/
Postat av: bella

Åh Iphone funderar ja me på nu när mitt abonnemang e slut, hur fixa du nytt simkort via telia eller? för de måste man väl ha till iphone va?



2011-02-18 @ 08:56:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0