Lördag

Ja i torsdags var jag på målarkursen. Jättekul verkligen. Jag blev färdig med min oljemålning. Jag kanske inte är hundra nöjd men känns okey. Jag har också börjat på en annan tavla. Känns sååå roligt och ja har fått lite inspiration. De behövdes. Så nu har jag kommit igång.

igår hade jag hand om ungdomsamligen och det kom massor av folk väldigt roligt. Jag hade fixat lite dobidoolekar så det var roligt. Så bakade vi pizza och hade lite dipp och grönsaker. Mysigt och roligt. Men nu är jag trött. Martin är på bandy och jag har målat men tagit en pause och ligger här och bloggar lite istället.

I kväll har jag ingen aning om vad jag ska göra eller äta. Vi har helt kommit av oss i matlista och veckohandling. Så vi får väl se om de blir havregrynsgröt ikväll eller om vi kommer på nå:P



Den här håller jag på med nu! tror det kommer bli ganska bra:)



Den här var det som jag gjorde. De var väldigt svårt att knäppa. Svårt med ljuset och så...


Kram till er!

Kommentarer
Postat av: Annelie

Fiint :) Kul att det gick bra och var roligt :D Hoppas helgen varit bra. Kramar

2011-02-27 @ 17:51:08
Postat av: Maria

Jättefina tavlor, du är så himla duktig att måla! :) Kul att det gick bra på målarkursen och att du fick hjälp och inspiration :)



Vi var också på bandy i lördags, följde med Anders och lilla Alfred, det var första gången han gick på bandy och han tyckte det var jättekul. Han var så duktig genom hela matchen. Å jag, stod och hoppade och studsade som en tok, blir ju så inne i matchen ju haha!



Haha, blev det havregrynsgröt i lördags? Själv åt man lasange, gött! Du får komma hit och kika i alla mina receptböcker kanske du får nån ide på ny mat :)



Kram.

2011-02-28 @ 09:49:35
URL: http://smultronkyzzar.blogg.se/
Postat av: bella

Det är tisdag och du har inte bloggat än! skärpning!!!



snart är de 3v kvar tills vi kommer.

Och nu va de ett år sedan vi åkte till Kramfors, HAha!

2011-03-01 @ 10:47:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0