Nervös

Ja idag har jag jobbat och blivit bjuden på en fika bufé utan dess like! Det var våra studenters sista dag idag så de hade bakat HUR mkt som helst av olika sorter, så ja de blev fika idag med. Snart kommer jag sjunga "ingen kan stoppa mig när jag bara rullar fram..." Men gott va de.

Jag förstår att ni inte har kunnat sova i natt och legat och vridit er i sängen. Ja för att ni undrat vad jag bjöd på igår:) Jag gjorde det väldigt enkelt för mig själv. Jag bjöd på glass, maränger choklad och kola sås och så värmde jag hallon. Väldigt enkelt och supergott juh.

Idag ska jag göra en grej som jag är lite nervös för.. vet inte vad jag kastat mig in i. Varför är ja såå här börjar jag undra. Ja ja, jag kommer överleva. Jag ska iaf till Björn skeppstedt idag och gå på målarkurs. Få lite coaching. Känns lite sådär faktiskt. Jag målar ju bara för roligt. och nu har jag inte målat på typ två månader. Men ja ska ta med mig min påbörjade tavla som jag vill avsluta och kanske få lite hjälp med den. Sen vill ja börja på en ny men ja behöver lite stöttning känner jag. Men det är nervöst att visa sin målning för någon och speciellt när de är såå duktig och så ska han komma med åsikter om de jag har gjort.. VAd har jag gett mig in på!! hahah de blir säkert bra. Jag vill ju bli bättre på att måla!

Nu kämpar martin med maten, det bjuds på våfflor. Vi har typ tomt i vårt kylskåp och inte orkar åka och handla. Ja imorn är det väl ett måste.

Kram

Kommentarer
Postat av: Annelie

Åh, vad modig du är! Superkul att du ska testa på målarkurs...jag skulle kanske egentligen också vilja testa, men skulle inte våga! Fast nu kan jag få lite privatcoaching också, men då törs jag ännu mindre ;P



Lycka till iaf, kommer gå kanoners! kramar

2011-02-24 @ 16:59:20
Postat av: Maria

Men åh vad spännande och roligt med en målarkurs :) Vad modigt av dig, å du ska se att det kommer gå hur bra som helst, du som är så duktigt på att måla! Måste tala om sen hur det gick :)



Ha de så bra. Kram.

2011-02-24 @ 19:07:39
URL: http://smultronkyzzar.blogg.se/
Postat av: bella

ibland är du hemlig klara.. inte sagt nå! smäll på fingrarna!



Men Kul!

2011-02-24 @ 19:32:46
Postat av: Annelie

Men hallå?! Hur gick det då???

2011-02-26 @ 11:59:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0