Sista försöket

Efter lite tjat från vänner ska ja försöka starta bloggen igen. Så får se hur det går, om den håller sig vid liv eller hur länge den håller sig vid liv kanske ja ska säga. Jag har ju inte så bra tålamod och ihållighet som man kanske borde när man har en blogg... men ja ska ge det en sista chans.

Idag kom Maria och Freja hit på lite semla och kaffe. Alltid trevligt att träffa Maria och snacka lite. Walter var inte så glad över att träffa sin brutta idag, tror att han hade vakna på fel sida faktiskt. Men nästa gång blir det nog bättre. Nu har jag precis kommit hem ifrån kvällspromenaden. Skönt att få lite frisk luft innan man kryper ner i soffan och dricker en kopp te med någon god skorpa, ost och marmelad till. Ikväll tänker jag titta på familjen annorlunda, de programmet gillar jag starkt. Är så mysigt att se på. Även om man samtidigt blir lite avskräckt. Men de är måndagens höjdpunkt.

Jag har suttit nu på eftermiddagen och letat efter ett runt matbord. Tror det skulle bli jättefint i mitt kök. Så har ni ett eller har sett ett, hör av dig:)

Eftersom att jag längtar så otroligt mycket efter sommaren/våren och värme så delar jag med mig av lite sommar och värme:)


Kram



Kommentarer
Postat av: Maria

Nä men ser man på :-) Välkommen tillbaks in i bloggvärlden, hihi! Ja jag säger detsamma, är så roligt att vi kan träffas såhär och ta en fika eller promenad, tur ni bor i byn igen :) Å semlan var supergod!



Haha, ja jag tror nog att Walter hade vaknat på fel sida igår, å tyckte nog att det var liiite drygt då hans brutta skulle komma å hälsa på just denna dag då han kände sig nere och sur ;-) Haha, dom är för roliga.



Kram.

2011-02-08 @ 10:55:53
URL: http://smultronkyzzar.blogg.se/
Postat av: Gabriella

Men ett nytt försök, heela friden! Kom igen nu sköterskan. Blogga om dina dagar e ju så kul o läsa, speciellt när vi bor så långt ifrån varandra! =) Kram till dig

2011-02-09 @ 11:13:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0