Sjukstuga

Helgen som var, va min jobbhelg. Den blev väl inte direkt som jag hade planerat. Började känna mig lite krasslig på fredagen men tänkte att de skulle gå över men de gjorde det inte, har snarare blivit sämre. Ont i hals, bröst och huvud med lite feber på det. Nu vill jag bara att de ska gå över. Vill bli frisk. NU NU NU!!

Så nu ligger jag och walter i sängen och tittar på tv och äter glass. Martin jobbar och kommer inte hem förrän vid kl 16. Sen ör det ju alla hjärtans dag idag också. Firar ni den? Jag har tänkt att jag ska köpa någon blomma. Får se om jag orkar ta mig ut. Vi har iaf planerat att åka på en liten weekend till borlänge nu till helgen, bo på hotell och slappa. SÅ då ska jag vara frisk har jag tänkt!!!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0