Söndag kväll

Idag har jag tvättat och städat lite..behövdes verkligen!! Sen kom Maria på lite fika, trevligt som alltid:) sen pratade jag en sväng med min underbara vän Bella. Saknar denna dam oerhört mycket. Hon har ju varit i min vardag i princip varje dag. Men snart kommer dom på besök, och behöver jag säga att jag längtar?!? Iaf så kom Martin hem utan fisk och ett blänke fattigare. Men nu har vi en supertrött hund som snarkar bredvid mig i soffan här. Martin var lite sugen på nå gott så efter maten gjorde jag en ananaspaj. Så nu är jag supermätt. Har fikat för ett helt år idag. Behöver komma ut och röra på mig. Ska ta med mig Martin och gå en liten kisspromenad med Walter efter solsidan. De måste ju ses!! Ha en fortsatt trevlig söndag kväll:) Kramar till er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0