Söndag

God morgon allesammans!! Martin sticker och fiskar, tar med sig Walter så han får komma ut lite! Själv tänkte jag tvätta lite och kanske baka nå mumsigt:) får se vad det blir. Sen ska jag bara ta det lugnt och slappa lite, kan vara skönt de med. Igår var det melodifestivalen och ja ingen låt var väl sådär kanon bra. Jag gillade sara vargas låt faktiskt, ett plus:) sen kollade jag och Martin på inception, har haft den hemma men aldrig kollat på den. Har tyckt att den varit för lång och då har det inte blivit av. Men ja den var bra men kanske lite för bra att den inte blev sådär jättebra för mig. Tyckte att de var lite för mycket tänka. Man måste nog se den igen för att kunna tycka om den mer och fatta allt. Men ja den var ju bra altså..vilket surr. Vad tyckte ni om den , ni som sett den? Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

bra som du säger ,men att man måste tänka. såg den på bio o va helt snurrig. Ja måste som sagt se den igen. men dock bra men för djup för tankarna , hah! vilken mys söndag de låter. ja ska läsa lite i min nya hundbok och fundera ut vad ja ska köpa i present till dig. Du fyller ju år snart =) Puss!

2011-02-20 @ 11:56:56
Postat av: Maria

Tack för fikastunden idag :) Lika trevligt som alltid! Vi måste ta en promenad nån dag nu med vovvarna, då det blir mildare grader ute. Å så läre du ju komma hit å fika, jag har morotskaka i frysen som måste ätas upp :)



Kram.

2011-02-20 @ 18:40:42
URL: http://smultronkyzzar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0