Halva tiiin!

Yes, då är man inne på v 20. Känns skönt måste jag säga. Jag mår bra och jag är ledig hela denna vecka. Låt den inte gå alltför fort:)

Helgen som var kan man sammanfatta med massa myggbett och stugmys. På lördagen så var jag och maria till hennes stuga och var där över dagen med hundarna och massa mat. På kvällen sen åkte jag till en stuga i ryggesbo med massa brudar och sov över där. Sov och sov, jag kanske fick en timmes sömn på sin höjd, tack vare alla mygg!!!! kl 05:30 gav jag upp. Jag åt lite frukost och gick och tog ett morgondopp sedan for jag hem för att sova några timmar innan jag skulle jobba. Sen kan man säga att jag var trött!! Men jag får ju vila denna vecka iaf, tack och lov:)

Har lagat lite spenatsoppa med ägghalvor och tagit en promenad med walter. Skönt men nu är jag svettig. Hur man nu kan bli svettig med en hastighet på 1km/h?!:)

Nu ska jag kasta mig in i duschen och sen fara till kyrkan för lite planering. Hoppas de bjur på fika, för de skulle inte sitta fel;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0