v 19

Nu har jag snart gått halva tiden. Galet. Hoppas den här halvan går fortare. Även fast allt  fortfarande känns overkligen så har jag börja förstå nu, att vi faktsikt ska ha barn :) Underbart!!

Jag mår bra. Blir väldigt trött emellanåt men tycker ändå att jag har så mkt mer energi än förut iaf. Det är jag glad för. Jag känner att sommaren kommer bli bra, en rolig sommar trots att jag jobbar hela sommaren. Men jag tror ändå att det kommer bli en speciell och bra sommar. Hoppas att jag inte har fel:)

Idag har det varit kanon hett, de har varit väldigt jobbigt (speciellt när man jobbar och inte kan svalka sig). Men de tror jag att det skulle varit även om jag inte var gravid. Hade jag inte jobbat hade jag nog legat i vattnet mest hela tiden tror jag. Men eftersom att jag jobbat har jag flytit omkring och luktat svett hela dagen. Satckars mina kollegor! De får bli en kalldusch ikväll. Eller ett sent kvällsdopp?! Får se om jag får med mig Martin. Mkt tveksamt till det!! Han kanske kan hänga med men tror inte att han kommer att kasta sig i badet. Men Walter får jag nog med mig iaf:) Tur jag har honom:)

Jag kollar på bebisgrejer ganska mycket faktiskt. Men jag har inte någon direkt ork att handla. Orkar inte "slå" till. Får se om den här bebisen har någon säng, bilstol, kläder när han/hon kommer ut. Så kan de gå när mamman är för lat. De ordnar sig, tänker jag. Undra om jag kommer tänka så i v 40 med:S stackars barn:) Den kommer säkert därför envisas med att ligga kvar två veckor efter bf bara för att vara säker på att jag ordnat allt. Men JA de ska vara fixat till den 25. Så han/hon behöver inte vänta längre än då. De kan vara fixat två veckor före också, kan jag nästan lova! :)



Kommentarer
Postat av: bella

underbara Mamma klara! halva tiden och tänk snart är det november. ja ser så framemot att få snutta på er bebbe! och du är inte dålig för att du inte slår till.

Man måste ju kika runt och ingen brådska är det. :)



Helt helt fantastiskt. Tänk att få ha en sån liten på julafton. Me hela er familj samlad. Ni kommer bli den bästa fina fina familjen och Martin kommer bli en underbar pappa som tar hand om dig o bebisen!



Ja är så lycklig att tårar faller :) PUSS PUSS PUSS

2011-07-01 @ 10:31:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0