V17

Då är vi inne på v 17. Jag mår ganska bra. Blir lite klen på morgonen när jag blir tvungen att gå upp tidigt, eller när jag har en tid att passa. Jag svettas som en tok, fast de gör väl alla andra i den här värmen också antar jag. Än känner jag inga rörelser eller sprattel. Men de dröjer nog inte längen tills jag kommer känna något. Nästa vecka är det ultraljud och då får man ju veta mer säkert hur långt man har gått och hur långt man har kvar. Längtar. Nu börjar man kunna längta och fundera på vad det är som ligger där inne. Hur kommer han eller hon se ut. Känns spännande och det känns som att efter ultraljudet har man passerat en stor del av graviditeten. Känns bra.

Kommentarer
Postat av: bella

Ja nu väntar vi till v18 med spänning. undra vem han/hon liknar mest. kommer va mest lik. en liten mini klara kanske :) hur som helst är ja så lycklig över ert lilla liv därinne! de är ju helt fantastiskt,!



MÅnga många KRAMAR

2011-06-08 @ 07:23:25
Postat av: Maria

Tänk vad spännande med ultraljud :-) Så kul att ni ska bli föräldrar, är så glada för er skull.



Ska vi ta en promenad nåndag? Jag börjar jobba nu på måndag (13juni) Kram.

2011-06-08 @ 17:09:16
URL: http://smultronkyzzar.blogg.se/
Postat av: Annelie

Det är fortfarande heeelt galet Klara! Min första kompisunge... :D PUSS

2011-06-09 @ 18:50:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0