Bloggar samtidigt som jag har en tunga över hela mig. Lätt.

Ne det är inte lätt. Walter vill visa sin kärlek. Han visar det mer än mycket. Jag visar min kärlek på andra sätt. Jag ger mat och lek istället. Tror det fungerar också. Han verkar nöjd tror jag. Jag är på gång med en ny tavla men just nu har jag lite torka. Jag kollar och kollar men är inte nöjd någonstans. Vet inte vad som är felet heller. Men jag får kolla lite till och bara låta den vara ett tag så kanske jag kommer på det. Ikväll ska jag jobba. Eller ja jag börjar om en timme och slutar vid 20. Martin är och fiskar. Han klev upp vid fem och stack ut och angla. Jobbigt. Men de hade iaf tur med vädret. För det är kanon väder. Får se om de har fått någon fisk. Hoppas det. Igår skulle jag ha varit på kalas men de är inställt pga sjukdom. Men vi for till svärföräldrarna och åt taco istället. Gott och skönt. Kram på er. Ha en skön lördag

Kommentarer
Postat av: Maria

Hej vännen! Jag skulle skicka ett lycka till sms till dig imorse, men kom på att mitt SIM kort i mobilen inte funkar längre :( Har bytt till halebop och det gjorde jag den 5 mars, men har inte fått något SIM kort än!! ARG! Och mitt telia SIM kort jag har nu i telefon skulle funka i 10 dagar efter jag bytte till halebop och igår hade det gått 10 dagar. Så jag skickade mail till halebop och frågade vad som hänt och tydligen har mitt brev med det nya SIM kortet kommit bort på posten, så du skickade dom ett nytt och det kommer inte förräns om 3-4 dagar, därför ringde jag och pratade in ett meddelande på din mobil istl för sms :) Hoppas att det går bra idag. Och nu vet du varför jag inte svarar om du skickar sms :) Haha, man blir ju handikappad utan mobil i 3-4 dagar.. gaaahhh!



Kram.

2011-03-15 @ 13:12:52
URL: http://smultronkyzzar.blogg.se/
Postat av: Annelie

Klara! Hur har det gått för dig? Puss

2011-03-17 @ 17:00:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0