Längtar till helgen!

Ska bli underbart med helg. Behöver verkligen det nu. Jag ska slappa och ta det lugnt. Läsa och bara vara, kanske jag hinner måla lite. Jag läser en ganska bra bok faktiskt, har nyss kommit in i den av marian keyes. Imorgon ska jag försöka mig på en god fisk och skaldjursgryta och nybakt bröd. Brödet är supergott, så de receptet ska ni få. Fiskgrytan får jag prova först och se om det är gott eller inte. Nä nu ska jag lägga mig. Ååå ja vet att all text sitter ihop och det blir i ha egna stycken. Men det fungerar ej via iphonen. Så det är därför. Likaså får jag inte in några bilder!! Skulle ju vara lämpligt om det gick. Undra om det är pga att jag använder blogg.se kanske man ska byta?! Men nu så god natt o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0