Semmeldag:)

Ja idag får man äta semlor, det började jag med i januari redan. Det är gott men efter att ha äit några blir man en aning äcklad. Men idag kommer Lydia till oss och då ska vi ha semmelmellis. Just nu sitter jag och laddar för att gå på ica. Måste handla lite småsaker. Det går väldigt fort och det tar inte alls lång tid att gå dit, men ändå gruvar jag mig. Jobbigt att lyfta ändan från stolen. Men snart såå... lite till bara:)

Mina små pelargoner växer förfullt för övrigt. Så i vår hoppas jag att de är stora och vackra med massor av blommor på. Längtar tills snön försvinner och man kan sitta ute en heldag utan massa kläder. Men det jag längtar tills mest av allt är ett HUS!! jag vill ha ett hus nu. Vi letar och letar men hittar inget. Kanske att vi ska ta oss ut och gå och kolla på något hus som vi ändå inte är intresserad av bara för att få känslan, lite iaf!

Ja så intressant inlägg blev det idag, men ha inte för höga förväntningar. Jag är trött och jag har jobbat hela helgen. Och då menar jag JOBBA!!! men nu så är jag ledig och ska inte ägna en tanke åt jobbet:)



Här har vi Lydia förra året hos mamma och pappa när vi var hem i april ifrån Övik!

Kommentarer
Postat av: Annelie

Jag vill OCKSÅ HA HUS!!

2011-03-08 @ 15:11:04
Postat av: Bella

Söta Lydia så stor hon har blivit * minns när hon va

på besök i Övik =)



Ja HUS!!



vill också ha vår nu, längtar!

2011-03-09 @ 08:29:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0