Söndag

Nu sitter jag i köket och dricker en kopp te och väntar på att nattpatrullen ska ringa och jag ska köra igång och jobba. Jag jobbar helg med Marie. Så de går jättebra trots att det är helg:) men idag är det slut på Helgen och snart får jag vara ledig i två dagar. Alltid lika skönt. Igår kväll när jag kon hem ifrån jobbet tog jag en promenad till kyrkan för att lämna några papper. Så där blev jag kvar ett tag, så svårt att göra något fort när man träffar en massa folk som man ska stanna och prata med. Men trevligt var det. När jag kom hem plockade jag undan i mitt rum. Va så mycket skräp där. Walter har bitit sönder alla hushålllspappars tussar jag använt när jag har målat. Då har han roat sig på sitt vis genom att ta alla papperstussar och strimla:) jag har en egen strimmel. Kanske vi kan ha Walter ståendes på kontoret. :) men det blev iaf bort plockat och fint. Nu väntar jag bara på min vägghylla. Den har jag tänkt att ha i mitt rum så jag kan ha penslar och färger där. Just nu står det överallt. Inte alls bra och inte särskilt fint. Ä nu ska jag köra igång och jobba. Ha en underbar söndag:) kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0