Tisdag

Ja idag är det tisdag och jag har jobbat kväll. Men nu ligger jag hemma i sängen och har tittat på Sofias Änglar. Nu är det den hemlige miljonären. Väldigt mycket hjälpa program det är nu. Det är ju väldigt bra att de hjälper de som har det svårt men man tycker att de bordes göra utan att det måste visas i tv. Vi borde tänka lite mer på andra och kanske hjälpa varandra utan någon som helst tanke på vinning tillbaka. Genom sådana här program kanske det skapar lite hjälp tankeverksamhet i oss. Man kan ju hoppas det. Ja jag är för trött för att tänka vidare i det här så det blir bara en massa surr. Så jag slutar där för idag i det här ämnet.

Idag fick jag mitt mary kay handset av Sylvia. Underbara Sylvia. Alltid så go och glad. Så nu får jag sköta om mina händer;)

Igår hade vi tjejträff på kyrkan. Väldigt mysigt och trevligt. Vi fikade och snackade. Mycket ideér fanns det i gruppen, så nu får vi se hur mycket vi hinner och kan göra. Men roligt att många vill så mycket, det är alltid positivt!:)

Imorgon ska jag försöka ta mig ut och springa. Har ju varit sjuk och nu är jag bättre och borde ta mig i kragen och ta en löparrunda. Borde ju träna upp kondisen innan ambulanstestet. Så jag ska försöka tvinga iväg mig imorgon. Skulle behöva ha en Gunde bredvid mig som springer med mig och skriker "kämpa kämpa"!! Kanske det finns en app med en Gunde röst, finns ju allt nu förtiden. Speciellt om man har en Iphone:)

Hoppas ni sover gott i natt! Kram på er!

Bjuder på ett citat från Maria M ”Jag klär upp mig till allt, till gymmet, till affären, för andra folk tittar ju. Dom vill ju inte se någon ful människa som går omkring
Maria om sin Hollywood-stil

Kommentarer
Postat av: Bella

Så härligt med handset från mary kay, har funderat på de, du får visa när ja kommer!



Du kommer klara ambulanstestet!Go Go Go

2011-03-02 @ 10:14:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0