andra försöket..

Hade skrivit ett inlägg igår som helt försvann. Tänkte bara summera min vecka på ambulansen. Nu är det andra veckan och det känns bra. Kanske inte kommer bli mitt jobb i resten av mitt liv. Men det kommer absolut bli roligt och jag kommer nog trivas där i sommar:)

Nu är vädret inte det bästa och sommarkänslan är lite borta. Har varit i kygelvallen och gått lite granna, Martin sprang. Skönt att känna lukten av skog och höra fågelkvitter. När jag gick där inser man hur fint och skönt det är att vara ute i skogen. De luktar underbart gott från alla grannar och barr och känslan att bara få gå runt och vara är skönt. MAn hinner tänka så mkt. Medan jag sitter här och skriver så lyssnar på på "how great is our God" med Coffey Anderson, underbar låt:) Sök på spotify så får ni höra:)

Nu ska ja kasta mig i duschen och ladda för en ny arbetsdag imorgon. Har inte bestämt mig hur mkt jag ska jobba denna vecka. Det är min sista intro vecka. Men jag har bestämt mig att inte tok jobba nu i maj som jag tycker att jag gjort hela året. Jag vill ta det lite lugnt, jag ska ju jobba i princip hela sommaren så lite lugnt kan ja få ta det:) På lördag ska jag och Martin stå i 12:an. Vi funderar på att gå på praice i Runemo innan. Har aldrig varit där och de säger att det är KANON.

Ha en bra kväll! kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0