Farsdag

Grattis alla pappor. Martin får vänta ett år till innan han får bli uppvaktad. vi har varit på nabban och grillat korv, gått tipspromenad och varit tillsammans med min familj. Kylan har börjat kommit nu märkte vi kan jag lova. Nu fryser vi och ligger under filtar medan vi väntar på att åka till Arne och Ann-Marie för lite mat och sällskap. Walter ligger över mig som vanligt och myser ner sig i mina härliga valkar, men tror han tycker magen är i vägen. Han vet inte riktigt hur han ska bära sig åt. När han ska sätta sig i knä får han ju inte riktigt plats utan backar upp och sätter sig på min mage. Väldigt smidigt och skönt ser det ut, eller inte. Men han gör vad som helst för att vara med och då gör det inget om det är lite obekvämt!!

Nu ska vi dra iväg! Puss på er. Å just ja, 12 dagar kvar!!!!! Kanske mindre, men suck kanske mer å!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0