Klippning och färgning

Ska bli riktigt skönt att få håret fixat. Ska klippa och färga idag hos Julia. Efter det är bebisen välkommen ut! Men den dröjer nog till helgen har jag en känsla av. Men är såklart välkommen ut tidigare:)

städade igår och putsade lite fönster så att jag i veckan kan fixa lite adventsfint! Alla stjärnor och stakar ska upp. Men jag gör det i slutet eller mitten på veckan. När tycker ni man ska sätta upp dom?? Jag har även beställt en gardin till köket. Hade tänkt och sy den men tyget som jag hade velat ha var slut och hittade inget som jag gillade eller passade. Tiden gick och tillslut tyckte Martin att vi lika gärna kunde köpa en ny. Men prisskillnaden märks ju. Tänk va gardiner kan kosta pengar. Kollade på åhléns när vi var där. En gardinlängd kostade 300-400 kr. Och varför förpackar man dom så? Vem köper en längd?!

Nu ska jag äta gofrulle!!




Kommentarer
Postat av: Bella

Duktiga du som bakar och pysslar i väntans tider.

Undra om ni får en adventsbebis:) ja julgardiner kostar, allt pyssel kostar! Har du gjort din krans än? Visa bild:)

Pusss

2011-11-21 @ 12:32:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0