Måndag

God morgon vänner!

Ligger klarvaken trots att jag planerat att sova länge. Men de är ganska skönt att vakna tidigt också. Koka kaffe och äta en god frukost, titta ut genom fönstret och inse att man inte behöver gå och jobba :)

Idag ska jag luncha med vicky. Eller hon kommer hit till mig på sin lunch. Ska bli kul och träffas lite. Fattar inte att man inte ses så ofta nu när man bor så nära. ska försöka hinna göra något vettigt innan hon kommer.. Försöka..

Bebisen fortsätter att vara vild. Tror vi kommer få en vilding även utanför magen:) den här veckan ska vi packa våran väska så vi också är redo att åka in. Fast är man redo egentligen? Kommer man någonsin vara redo? Stundvis tror jag att jag är superredo, stundvis är jag inte redo alls.

Ha en bra dag!! Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0