29 dagar kvar

Ja nu är det 29 dagar kvar tills bf. Sjukt att man börjar räkna dagar istället för veckor. Känns som jag är redo att få ut den här bebisen nu. Hade ju tänkt påbörja min lilla packning förra helgen, men jag gjorde det inte. Så den här helgen SKA jag börja. Har iaf tvättat klart allt, nästan. Bara en grej kvar. Jag kan inte föreställa mig hur mycket jag än försöker hur det kommer att kännas, hur ont det kommer att göra och hur mycket värt det kommer att vara efteråt. Men jag har hört att de gör sjukt ont men de är absolut värt det. Jag får väl se om sisådär 29 dagar:S hoppas på lite tidigare:)

Martin börjar bli nervös, bilen måste jämt va fulltankad, han svarar på mobilen på en gång när jag ringer och vill gärna att väskan ska vara packad.

Eftersom jag är pausens kvinna tog jag såklart en paus igår när jag veckostädade. Så jag måste fortsätta idag. Jobbigt men skönt sen när det är färdigt:) ja ja ja är väl vara å köra igång då!!

Kram


Kommentarer
Postat av: bella

söt martin,han kommer bli en underbar pappa!

Nu sitter vi här och väntar uppe i övik:)

räknar DAGAR och inte veckor som du säger!

stor puss på er.

2011-10-27 @ 19:02:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0