Inte så lyckad

Nä, vårt försök på gipsmage blev inte så lyckad som jag hade hoppats på. Haha men nu så är den gjord. Och om vi ska följa de Martin vill, ha 6 barn så lär de bara bli bättre o bättre. Fast 6 barn ska vi inte ha enligt mig så jag får nöja mig med dåliga gipsmagar;)

Nu har jag iaf gjort min sista dag på jobbet. Fick en jättefin blomma därifrån i går. Känns konstigt. Konstigt för att de närmar sig så fort på nå vis. Nu kan de liksom ske när som helst. När som helst kan vi ha en liten bebis här. Galet. Vi har iaf fixat i ordning bebiskläderna som vi ska ha med på BB. Känns skönt men galet. Basen till babyskyddet sitter monterat i bilen. Så de är bara å ta med babyskyddet när de väl är dags. Kan ni hjälpa mig att fatta, för jag gör inte det!!?! :)

Bebisen kämpar på inne i magen trots att de blir bara mindre yta o röra sig på. Jag jäser och jäser. Längtar verkligen till att bli av med fläsket!! Fläsket sitter inte bara på magen utan armar, haka, lår och röv! Jag vet nu att såhär vill jag inte se ut. Så efter nyår ska fläsket bort. Men först ska vi ha julmys med all julmat, julgodis och självklart julmust!!

Nu ska jag försöka göra ordning mig för lite kalas. De är inte lätt att göra ordning sig och känna sig snygg när man är med barn kan jag säga. Allt sitter som det inte ska, känner sig som en fläskkorv, dubbelhakorna är nu trippelhakor och de värsta är att jag bara fortsätter äta allt skit. Att köra bil är inte heller lätt. Hur klumpig kan man vara men de är svårt att styra för armarna är så tjocka och magen är i vägen. Så ja passa er så jag inte kör över er. Har redan råkat köra över trottoarkanter vid bensinmackar för jag är för tjock för att se dom. de värsta är att folk bara tittar och tror man är knäpp. Har tydligen börjat med gubbgas nu också enligt Martin. Säkert för att foten är för svullen och tung och bara hänger på gasen! Allt är graviditetens fel.


Kom snart min lilla bebis!!


Kommentarer
Postat av: Annelie

Hahahaa åååh, gullebebistjockis!! Jag fattar inte heller, jag har ju inte sett det med mina egna ögon, så för mig kan du lika gärna hitta på ju ;) Gullegullegull!! Njut nu fram tills det är dags! Kramar

2011-10-29 @ 22:30:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0