Lördag

Idag är jg uppe med tuppen. Somnade rätt så tidigt igår och idag ska jag jobba. KÄndes faktiskt inte så farligt att kliva upp idag. Trodde det skulle vara värre. Ja jobba!!! Så gick det med mina pyamasbyxor och ruffsigt hår. Jag blev inringd och jobbade igår och ska jobba idag. Men det är lugnt. Igår vaccinerade jag folk i 8 timmar, så de va inte så farligt:)
Efter jobbet kalasade vi. Först på ett 40-års kalas, eller vi var mest in hejade och kollade på deras nybyggda stall. Superfint!!! Sen for vi till Alfta för att fira världensbästa 5-åring. Hon hade sett framemot den här dagen och varit vaken sedan kl 5:) Efter det for vi till Roteberg för att hälsa på alla ungdomar som var där och hämtade walter. Jag stupade i säng vid kl 21.00, så de är väl anledningen till varför jag inte är så farligt trött just nu.
I helgen har vi tänkt att tvätta det sista av alla barnkläder och börja fundera på vad vi ska ha med, kanske börja ta fram väskor och packa lite smått. Men va svårt, vad ska man ha med egentligen?!! det är ju inte bara bebisens väska som ska packas, utan min och Martins också. Man har ju inte aning om hur länge man kommer stanna. Kommer väl packa för en hel vecka jag! :)
Martin ska byta till vinterdäck idag, skönt å veta att det är gjort. Sen ikväll ska vi nog umgås med lite folk är det tänkt. Helst vill jag vara med någon som har bubbelbadkar så jag kan få bada. Hmm har jag någon sån kompis?!! isåfall, träd fram!:)
Ja appråpå det här julbordet så får ju ni höra av er till mig om ni vill med. Så vi kan planera hur många vi blir, för det verkar bli några stycken och det blir hos katharina.
Jul, jul, jul nu vill jag ha julen här. Då marken lyser upp lite granna och det knastrar under skorna när man går. Då man kan ta sig en skotertur och basta sig varm efter det. Undra om jag kommer kunna göra det sistnämna iår?!? Och då min bebis ligger på min mage istället för i min mage! Jag vill ha jul! NU!
Nu ska jag jobba!! Hoppas det blir en lugn dag! Även för er! Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åhh va jag längtar tills er lillplutt ploppar ut! Kläm ut den snart klara!

2011-10-22 @ 17:17:13
URL: http://vickytorias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0