Skorpor och mjölk

Idag har jag haft en super stressig dag på jobbet pga sjukdom. Sen hade jag planerat att baka när jag kom hem till föräldrargruppen och till kyrkan, var min tur och jag skulle egentligen bakat igår. Så de va bara att köra igång när jag kom hem. Nu har jag handlat och bakat klart och ligger i soffan o äter skorpor och mjölk! Hur gott som helst!!

Vi har haft en underbar helg i Övik iaf. Så kul o ses, de var ju ett bra tag sen vi träffades. Vi fick se deras nya hus och lilla vovve. De bodde jättefint och Sune var en liten, söt, full av energi och klumpig liten valp:) Vi åt god mat, shoppade och hade de trevligt! Nu ska ja fortsätta slöa i soffan och känna bebisens rörelser:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0