V35

Har varit hos barnmorskan. Hjärtat slog på, 156 hjärtslag/minuten. Allt såg bra ut och han eller hon var fixerad så nu är det bara o komma, nästan. Har lite å fixa innan. Men jag är mer än sugen på att få ut den. Längtar till magen försvinner och jag har bebisen utanför magen istället. Undra om jag kommer sakna magen? Jag tror inte det faktiskt, kanske bara känslan när pyret rör sig. De är en mysig känsla!

Igår natt trodde jag det var nära. Hade förvärkar hela natten och Walter var superkonstig. Satt intryckt vid min sida hela natten och bara flåsa. Så har han aldrig gjort någonsin, förstod inte va de va. Ingenting som man gjorde fick honom att sluta. Gick jag på toaletten följde han efter och satt o flåsade super tätt intill mig. Konstigt. Så man började undra om de här är starten. Är det såhär det börjar. Men min tanke va " nä de går ju inte, vi har ju inte packat" Martins tanke va " vi har ju inte köpt blöjor" haha!! Martin är fixerad vid att köpa blöjor, han vill helst ha köpt det redan förra året känns det som. Jag känner att vi hinner. Men ja, vi kan köpa de nästa gång. För det kan ju som sagt hända snart. Även om jag tror att vi får gå över. Jag tror vi får i december! Fast helst önskar jag före den 20 november:) om man får önska!:)

Ikväll blir det tjejgrupp. Vi ska baka lite inför 12:an, sitta och snacka. Men innan ska jag faktiskt bara slappa. För vet ni, jag har nog jobbat min sista dag på ett tag. :) hade ju bestämt mig att jobba oktober ut och jag går ju på timmar och jag har inga fler timmar inplanerade. Så jag hoppas på att kunna få gå i pyamas hela dagen, ruffsigt hår och bara få göra inget. Sköönt!! De har jag aldrig fått gjort! Ja lite måste jag ju fixa. Men jag startar imorgon. Idag ska jag inte göra något!

Hoppas ni har de bra! Jag o Martin börjar tänka på julbord, vart ska vi äta det. Hos katharina som förra året? Där va de supergott iaf.

Stor kram på er!!


Kommentarer
Postat av: bella

hhaha åh va ja skratta högt,martin tänker på blöjor!

HAHAH! ja märkligt att han börja flåsa sådär. De kanske är nära:) ja va härligt de lät med att gå hemma med ruffsigt ¨hår. Så himla söt tröja med bebbe längre ner :) KRAM PÅ ER!

2011-10-20 @ 10:46:28
Postat av: Annelie

åh, allt jag kan säga (skriva) igen är: GALET :D mys och knas och tralalaa...Lita på hunden du, köp blöjor ;) Kraam

2011-10-20 @ 20:16:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0