Nedräkning

Ja nu har nedräkningen börjat på riktigt! 2 månader kvar, typ! Man vet ju inte exakt, kan ju komma tidigare eller senare också. Men runt 2 månader kvar. Nu är det bara de sista fixet som ska göras och inhandlas. Barnrummet håller vi på att inreda, ska ut med alla datagrejer och in med barnsakerna. Har nu beställt gipsmaterial för att göra en gipsmage:) sen har jag även beställt lite andra grejer när jag ändå köpte det där. Jag köpte lite julklappspapper och material för att göra en julkrans på dörren. Så snart blir det lite julpyssel. Men först och främst ska jag försöka sy klart lektäcket. Jobbar inte så mycket nu så nu SKA jag göra det. Har inget att skylla på!! Nu ligger jag i sängen med lydia. Hon ska sova över hos mig i natt. Hon ska se på barntv innan hon somnar men pratar nog mer än vad hon kollar!! Martin är i London o kollar på fotboll. Så jag har varit ensam den här helgen. Han kommer imorgon. Försöker skriva medan tjejen bredvid kollar på tv men som sagt går munnen i ett så de är svårt att skriva:) nu ska ja mysa lite på vårt tjejmys:) Kram kram

Kommentarer
Postat av: bella

Va mysigt de lät:)ja snart är de jul Klara.tänk va mkt pyssel man kan göra då :)Gipsmage är ju så häfftigt!de kommer ja också göra den dagen:)Du kommer bli en alldeles toppen mamma! Snart får vi ses! Längtar!Pusss

2011-09-19 @ 12:39:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0