Ny vecka

Japp då var vi inne på en ny vecka och starten på den kan man väl sammanfatta med ett ord. Trött! Wilma har kommit in i en period då hon helst av allt vill tutta hela natten. Ligger hon själv i sin säng gnyr hon och letar tutten. Så då tar jag henne till vår säng och då spelar det ingen roll hur långt ifrån mig jag lägger henne så är hon och letar tutt ändå. Hmm i natt ska vi prova att Martin ska få ta henne och att hon inte ska få någon mat förrän kl 03. Får se hur de går och hur många minuters sömn vi får:) får väl uppdatera imorgon om antalet minuter:/

Igår for jag iväg och kollade på en träningsmatch mellan alfta och vischan. Alfta vann (såklart). Roligt men kallt trots min vinterklädsel. Nu får värmen gärna komma! Innan matchen var jag och Wilma och badade på badhuset, snart stänger som ju, så nu var vi tvungen att passa på. Lillbruden älskar att bada, plaskar på och drar kallsupar:)

Idag har vi varit ner en liten svänga på johannesgården där de var babysång. De är verkligen mycket folk nu, så kul!

Å jag har en sån stor och glad nyhet, men ni får vänta ett tag. Snart ska ni få höra:)


Kommentarer
Postat av: Annelie

Nyfiken!!!



Hoppas du får sova ordentligt snart! :)



Kram

2012-04-24 @ 20:02:52
Postat av: klara

jaaa, snart ska jag berätta.. kan nästan inte vänta:) men snart så ska ni få höra!! så kul så kul!!

2012-04-25 @ 12:42:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0