Shopoholic

Ja, de är ganska lätt att handla kläder nu. De har ju i och för sig alltid varit lätt och roligt att handla kläder. Till sig själv då. Men nu har man ju någon annan att köpa till och de finns så fina kläder. Jeansen jag beställde tidigare var så söta och satt så bra så idag köpte jag ett par gröna också till Wilma plus lite annat smått och gott. Ja blev som sagt lite kläder till henne och svarta strumpor till mig. Hmm inte så kul men väldigt nödvändigt. Tycker alla strumpor går sönder samtidigt så att man står strumplös, å hittar man äntligen ett par är de i rosa eller någon annan klatschig färg som inte passar ihop med resten av mina kläder. Så då får man skämmas om man tar av sig skorna. Så idag handlades lite nya svarta strumpor in.

Tittar på nyheterna nu och hör att Anders breivik inte var psykiskt sjuk vid morden. Men är man inte psykisk sjuk när man begår en sådan sjuk, hemsk handling. Det finns väl ingen frisk människa som kan göra något så hemskt?!!

Nu hör jag att Wilma påkallar min uppmärksamhet. Läre väl ge henne den då;)


Kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0