Tvättdag

Idag var de ju vanligtvis babysång men jag kände att vi låg hästlängder efter i tvättning. Kändes som vi aldrig skulle komma ikapp. Så jag bestämde att jag skulle kunna tvätta några tvättar iaf. Det hann jag, 6 st. Nu kommer jag ikapp. Men eftersom man har någon skada eller skruv lös så passade jag självklart på att baka också, inte bara en sort nä. Jag har sprunget som en galning mellan tvättstugan och köket och självklart med en wilma på armen som bara skulle hänga på mamma idag. Hmm.. Inte så lätt med en 7kg bebis faktiskt. Så nu är jag rätt slut kan jag säga. Jag som sa tidigare till Martin att jag bara skulle tvätta någon tvätt och sen försöka slappa lite. Hmm.. Näee trodde jag de själv eller! Men nu är det gjort, gott och skönt!

Wilma har iaf börjar smaka lite gröt. De där med smakportioner känns överflödigt här. Hon skulle ju kunna äta hur mycket som helst. Hon smaskar på så gott så;) man blir bra sugen och bara fortsätta mata. Men just de, smakisar va det. Som ett kryddmått!

Nu har vi kollat färdigt på hockeyn, Brynäs!!! :) Ska krypa ner i sängen nu å få några minuter/ timmars sömn innan prinsessan behagar att vakna. Vakna för att mysa! Hon är väldigt för att mysa den bruden;)

Ja snart är de påsk också, vi får främmande den här helgen. Mycket trevligt! Som vi längtat efter våra vänner. Sen är det ju påsklov för de som går i skolan och de som jobbar får lite långledigt. Vi ska försöka hinna med vänner och familj. Vad ska ni göra i påsk?

Massa kramar till er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0